U zagrebačkom baru Jimmy Woo predstavljen je Eatsy Bitsy, aplikacija za rezerviranje restorana, dostavu hrane i plaćanje računa
Eatsy Bitsy je napokon krenuo. Ovu dosta originalnu aplikaciju za rezerviranje restoranskih stolova još je lani razvijao Dubrovčanin Vedran Mijović. Datum pokretanja nekoliko se puta odgađao jer je riječ o prilično zahtjevnom projektu, da bi Eatsy Bitsy proradio prije par mjeseci, i u srijedu predvečer bio službeno predstavljen u baru Jimmy Woo, u zagrebačkom Kaptol Centru.
Eatsy Bitsy svojim korisnicima, kojih je zasad nekoliko tisuća, omogućuje rezerviranje mjesta u restoranu, plaćanja preko aplikacije, komentiranje restorana u kojima jedu i naručivanje dostave hrane.

Restorani su razvrstani po žanrovima, a zasad ih je najviše iz Zagreba (više od šezdeset), zatim iz Dubrovnika i Zadra, dok tim Eatsy Bitsyja upravo radi na pridobivanju splitskih restoratera.
Eatsy Bitsy može postati važan i koristan alat hrvatske restoranske industrije, ali je zato potrebno ispuniti nekoliko preduvjeta unutar same industrije. U Hrvatskoj, naime, ne postoji navika formalnog rezerviranja mjesta u restoranima, osim u posebno prometne dane poput Valentinova.

Hrvatski gosti najradije ulaze u restorane bez najave, ili zovu vlasnika ako ga poznaju, da im on rezervira stol. Digitalne rezervacije, koje su vani gotovo isključivi preduvjet odlaska u popularnije restorane, kod nas su još uvijek relativno rijetke.
Ni sami restorani ne trude se puno oko digitalnih rezervacija: kada vani želite rezervirati neki prestižniji restoran, njegova web stranica vas odmah prebacuje na digitalni formular za rezervacije.
U Hrvatskoj se takva, najjednostavnija i najefikasnija praksa bukiranja restoranskih stolova još nije uvriježila. Nadajmo se da će Eatsy Bitsy pomoći u mijenjanju tih loših starih navika, i osuvremenjivanju hrvatske restoranske industrije u sektoru rezervacija, ali i plaćanja. Ohrabruje činjenica da se na promociji Eatsy Bitsyja okupilo neobično mnogo ljudi.


